تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا ، تور آلانیا ، تور کوش اداسی
تور ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه ، تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور آنکارا ، تور آلانیا ، تور کوش اداسی

اولودنیز ترکیه

آبی به رنگ آبی فیروزه ای...جنگل های سرسبز که تا پایین دره ادامه دارند...سواحلی با ماسه های سفید رنگ...این محل از مشهورترین سواحل ترکیه بوده که با مناظر بی بدیعش همواره پذیرای افراد زیادی از سرتاسر جهان است. زیبایی این ساحل سوژه بسیاری از عکاسان بوده و کارت پستال های زیادی از این محل تهیه شده است.

جاذبه گردشگری اولودنیز ترکیه

آبی به رنگ آبی فیروزه ای...جنگل های سرسبز که تا پایین دره ادامه دارند...سواحلی با ماسه های سفید رنگ...این محل از مشهورترین سواحل ترکیه بوده که با مناظر بی بدیعش همواره پذیرای افراد زیادی از سرتاسر جهان است. زیبایی این ساحل سوژه بسیاری از عکاسان بوده و کارت پستال های زیادی از این محل تهیه شده است.وقتی ساحل مملو از جمعیت می شود زمان اسکی فرا می رسد تا با فرود آمدن از کوه سترگ بابادگ مناظر هوایی بی نظیری را تجربه کنید.اینجا یکی از مقصدهای درجه اول برای پاراگلایدر است.

تور ترکیه

 اولودنیز (به ترکی استانبولی: Ölüdeniz) یک دهکدهٔ کوچک تفریحی در منطقهٔ فتحیه استان موغله، واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است. این منطقه در قسمت شمالی به کوه و در قسمت جنوبی به سواحل دریای اژه محدود می‌شود. سواحل این دهکده به شکل شنی است. واژهٔ اولودنیز به معنای دریای مرده است. 

این منطقه یکی از برترین مناطق انجام ورزش پاراگلایدینگ در جهان است.